Nurnur41
Merhabalar, bebeğim 4 buçuk aylık, inanın ben 2 aylıktan beri yüzüstü yatırıyorum. Gazlı bir bebekti ve yüzüstü yattığında hem gazını güzel çıkartıyor hem de rahat ve uzun uyuyor. Çünkü Sırt üstü yattığında kundak bile yapsam kollarını oynatmaya çalışıyo hemen uyanıyorr. İlk zamanlar yanınızda yatırıp alışabilirsiniz eğer korkuyorsanız. Ben öyle yaptım, kafasını bile çevirse uyanırım çünkü