Serpilyigit Bir şey sormak istiyorum. Diş çıkarırken ne yapıyorsunuz her gün mü veriyorsunuz bu dediğinize göre 3. Ayda diş kaşınmaya başlar o zaman her gün vermeniz lazım. Şu an yaptığınız da verdiğiniz akıl da hiç mantıklı değil, bebeğinizin yüksek ateşi olduğunda ateş düşürücü etkisi azalacak bilginiz olsun.