xbebegimx Öyle bir şey yapmayın. Onu eskiden anneler yapıyormuş çünkü cahillermiş, ateş her aşıda olacak ya da her çocukta olacak diye bir şey yok. 14 aydır hiçbir aşıdan önce ya da sonra düşürücü vermedim. 1 kere kullandık sünnet olduğunda, ilaca bağışıklık yapıyor.