msacarr binnur64 evet sekizbucuk aylık hala devam ediyor bizdede şöyle rahat uyudugumu bilmem , ama geçici inşallah birgün duzene girecek
17072023baloglum Bilgeakan bnm oglumda syni 45 dk olmasada 2 saatte uyanıyor. Ya meme ya kuckta uyuyor geri 5 bucuk aylik
binnur64 Bilgeakan iyi gelmez mi hiç bedenimiz o kadar çok yoruluyo ki gerçekten bebekten önce neye yoruluyomuşum diyorum 😂😂
Busra0211 Bilgeakan sizin adınıza çok sevindim insanın uykusunu alması, dinç uyanması gibisi yok☺️😘🥰maşallah nazar değmesin hep böyle uyusun yavrunuz🤍biz de görürmüyüz bu günleri😅görürüz heralde😅
Bilgeakan Busra0211 yine saat başı uyanmalar 🥹 kesinlikle 9 da uyyma ile alakalı bence çünkü diş sancısı için uyumadan calpol de verdim ona rağmen saat başı 9 dan beri 3 kere uyandı 🥹🥹 Yarın dengeleyebilirsem yine 10-10.30 arası uyutacağım 🥹🥹
Busra0211 Bilgeakan günü gününü tutmuyor maalesef. Ben de bir keresin de ağrısımı varda uyumuyor acaba dedim calpol verdim. Yine sık sık uyanmıştı. Huy edinmişler sanırım ya, bilemiyorum. Doktora gitsek yapacak bişey yok diyecek😢😁
binnur64 fatmaayc28 ne zamandır böyle acaba 4-5 aylıktan beri mi böyle uykusu yoksa bu ay mı böyle oldu