Busra0211
binnur64
Günaydın kızçeler . ♥️
Uzun günlerden sonra bugün ilk kez uykumu alarak uyandım mutluluğumu paylaşmak istedim 🌺
Bebeğim gece 22.20 de gece uykusuna geçti ve sadece 02.00 da ve 06.30 da uyandı emzirdim ve uyudu ♥️♥️♥️
Ya akşam 10 dan sonra uyumak iyi geliyor ya da 9.20 gibi calpol vermiştim diş sancısı yüzünden çok huzursuzdu ve kaşınıyordu .
Ama geçtiğimiz haftalarda iki gece 10 dan sonra uyuyunca böyle güzel uyumuştu .
Çünkü daha sonra calpol verdiğim zamanlarda 9 da uyusa bile böyle sonuç almadık yani sanırım calpolden değil sanırım güzel uyuması 🌺🌺
Bugün yine akşam 10 dan sonra uyutacağım deneyeceğim bakalım saat başı uyanacak mı 🌺🌺🌺