Esmaozc04 yasama ihtimaliniz çok yüksek ben hiç biberon vermeme rağmen 3a.yda meme reddi başladı sonra mamaya başladık ve sonuçta 6.ay da memeyi bıraktı çok zor süreçlerde. Şimdi ki aklım olsa asla biberon vermezdim çok pişmanım. Bebeğimin açlık ağlamasına dayamamamisyim . Sonradan öğrendim emzirme danismananlari varmış