Esmaozc04 valla ben yaşadım hemde avent biberon anne gogusu ile uyumlu olan ile 2.5 aya kadar gayet güzel emdi de mamasını da yedi ama 2.5 aydan sonra biberin reddi ile meme reddi yaşadım memeyi zorla tuturuyorum ama biberon asla ve asla almiyo feci şekilde de meme reddi yaşadım 2.5 aydan 4 buçuk aya kadar bebeğim 4 .5 aylik olacak hala yaşıyorum yaşıyorum illa mama vermen gerekli ise eds ile ver bence