glsm228_ sngl28 ay inşallah ya. Sezaryenliyim birde belime vuruyor ağrısı 🙁 karşıya doğru bakmak istiyor hep öyle daha da zor oluyor taşımak. Benim oğlum maşallah tombik biraz birde 😅