Hanımlar gerçekten çıldırmamak elde değil çok yoruldum yatağa yatırdım gibi çığlık çığlığa bağırıyor alıyorum bir iki dakika susuyor kucağımda başlıyor bu defa ellerine her bulduğuna saldırıyor diş kaç ayda çıkacak bu kadar zor mu en son çareyi yanımda yatağımda uyutmada buldum diğer türlü on beş dakikada bir uyaniyor bu defa bu şekilde alışıyor yatağna yatiramiyirum daha çok hateketlenince daha zorlasicak yatağımda uyutmak 6 gün kaldı bitmesine yazıyor atak haftası gerçekten bitecek mi bu uyku gerilemesi bittim ben 28 gün oldu bu şekilde yemek yiyemiyorumsu bile içmeye idemiyorum evi ayağa kaldırıyor çığlık çığlığa ağlamaktan eşim günaşırı nöbetlere gidiyor çok yorudum 😥geçecek dememize ihtiyacim var