Saçmalamayın benim oğlum 2 aylıkken 3.500 kiloydu. Boyuda kısaydı. Şuan 8 aylık ve 9 kilo. Boyuda uzun. Bebekler hemen toparlanıyor. Lütfen kimseyi takmayın. Ben asla takmamıştım ve bebeğimle çok güzel anlarımız var.. hatta o hallerine telefonumdan bakıp özlüyorum☺️