1bebekannesi_ gerçekten artık aklım almıyor bu ten rengi meselesi ya düşünsene sırf küçücük masum bir can kendi isteği dışında hiçbir şeyden haberi olmadan esmer diye aşağılanıyor deliricem ya, benim bebeğimde çok ufak doğdu çok zayıftı 2kg 590grm doğdu prematüreydi doğal olarak kıllı doğdu sonra kıllı dediler bebeğim 2 ay 20 günlük tüyleri döküldü bu defa kel dediler, uzamış sarılığımız vardı tenimiz sarıydı bu çocuk neden sararmış dediler sarılığımız geçti oğlumun kaşları sarı diye kaşsız dediler yani derler canım derler kulaklarımızı kapatıcaz dünyanın en güzel bebesi benimki deyip geçeceğiz. Bu arada tenide açılıyor oğlumun ilk haliyle şimdiki hali arasında dağlar kadar fark var canım