HappyKids Depremsiz, şehitsiz, hastalıksız çok sağlıklı musmutlu bütün çocukların huzurla annesiyle babasıyla yaşayabildiği, gurbette yaşayanların hasretinin bittiği, bakış açımızın hep pozitif olabildiği ve gülücükler saçabildiğimiz bir yıl olmasını diliyorum🙏❤️ ve özellikle şu notu da eklemek istiyorum; asla kimsenin hayatına özenmeyin özellikle sosyal medyada gösterilenlere çünkü orda herkes sadece görmemizi istediklerini paylaşıyor kimsenin hayatı mükemmel değil sağlıklıysak çocuğumuz yanımızdaysa sıcacık yatağında uyuyabiliyorsa bu en büyük hediyedir ve en büyük mutluluktur🙏 şükürler olsun her günümüze. Herkese mutlu yıllar dilerim❤️