Şehit haberi almadigimiz askerimizin polisimizin sağlıkla huzurla mesleğini yaptığı anaların babaların evlat acısı yaşamadığı,huzurlu bir ülke temenni ediyorum. Tum sehit polis ve askerlerimize Allah rahmet eylesin inşallah bu sene herkes için güzel bi yil olur ♥️🎉