ummuhan1 Dikişli sünnet 3.5 aylık oğlum. Doktorumuz evde yaptı bugün 3.günümüz.
İlk gün biraz zor gibiydi ağladı bayağı ama ona rağmen uyku düzeni bile değişmedi gayet iyi geçti. Şuanda gayet iyi ilerliyor sürecimiz kremini sürüyorum doktorumuz bir de kremden sonraki 3. Saatte de süt sağıp damlatmamı söyledi iyileşme sürecini hızlandırıyormuş. Tabiki bu doktorunuza danışarak yapılmalı. Sünnet olarak da etrafımda klipsli yaptırıp memnun kalanlar azınlıkta, genelde klasik dikişli sünnet öneriliyor sağlık açısından.🌺