ummuhan1 merhaba, 2,5 aylıkken sünnet olduk oğlum şimdi 5,5 aylık. Epey araştırdım öncesinde ve en güvenilir yöntemin cerrahi yani dikişli olan yöntem olduğuna karar verdim. Klips hem 2 kez işlem gerektiriyor hem de sonrasında komplikasyon riski, şekil bozukluğu riski daha yüksek. Sürecimiz de şu şekilde oldu: 2 farklı noktadan lokal anestezi uygulandı. Özellikle yumurtalıktan yapılan iğnede epey ağladı ama doktorumuz zaten bu şekilde olacağını söylemişti yani ikinci iğnenin daha çok acıtacağını. Uyuşma gerçekleşince emzik kullanıyorsa emzik, biberon kullanıyorsa biberondan mama ya da işte anne sütü emerken işlemi yaptı. İkisini de kullanmıyorsanız bir şekilde çıngırakla, oyuncakla ya da türlü şaklabanlıklarla ilgisini çekmeniz gerekecek çünkü yattığı yerde kalması gerekiyor. Sonrasında doktorumuz ilk gün için belirli saat aralıklarıyla calpol vermemizi söyledi ve takip eden 1 ay boyunca ev yapımı orijinal kantoron yağı ve mustela 1-2-3 pişik kremi önerdi. Her bez açışta yağı damlatıp pipi üzerine aynı pastaya krema sıkar gibi krem sıkmamızı istedi. Dediği gibi uyguladık ve hiçbir şekilde beze yapışma sorunu yaşamadık çok şükür. 1 ay sonrasında her banyo sonrası kantorona devam edin 5-6 ay boyunca dedi. İlk akşamımız biraz huzursuzdu ama calpol ile rahatladı. Şimdi iyiyiz çok şükür. Umarım siz de en güzel şekilde atlatırsınız.