findiginannesi_ 1 kere bile benim ne yaşadığımın nasıl bi psikolojiyle savaştığınımı kimse bilemez
Kesinlikle öyle… Laf olsun torba dolsun…. Şuan hastenedeyiz mesala oğlum hasta 1 yaşında emzikli kızım vardı bizi hasteneye yatırınca mecbur oğlanın başında kalmak zorundayım… Emzikli olan bebeğim sadece emiyordu… Ben bırakıp gelince hep meme istemiş yemek yememiş mecburen emziren bi akrabamız vardı ona götürmüşler ona da yorum yapmışlar hemen…yok neymiş efendim o emzirenin oğlu varmış da ya ilerde kızla oğlan birbirini severlerseymiş yok neymiş efendim o emzirenin annesi kansermiş ya hastalık bulaşırsaymış 🤦👺 insanlarımız neden herşeyi kötü tarafına çekiyor ki….