Irmakefe Andre ben doğumda bağlattım hiç bir sıkıntı olmadı aksine düzene girdim adetim düzene girdi dört buçuk yıl önce
gulsumyeter2415 Andre 11 ay once yaptırdım 3.sezeryan sonrası doğum sırasında yapıldı çok şükür hiç bir problemim olmadı
Andre Irmakefe Anladım umarım bende bağlatırım yakın zamanda zaten benimde adet düzensizliğim var umarım yaptırabilirm
MaKBiLe__KrAL_35 findiginannesi_ 31 yaşımda bağlattım 3.sezaryan olunca Dr bağlamayı daha uygun gördü
MaKBiLe__KrAL_35 findiginannesi_ hatta bi kaç cahil tüp bağlatmak günah haram vs dedi 🤦👺 bi kap yemek getirmezler bir kuruş faydaları olmaz 3 çocukla nasıl baş ettin diye hal hatır sormazlar ama haramı sevabı en çok onlar bilirler
Duru07 MaKBiLe__KrAL_35 👏🏻👏🏻👏🏻 evet o arkadaşlarımız her konuda çok dine uygun hareket ettikleri için tek günah bu . Tabi onlara göre bağlatmayalım bakamayacağımız çocukları doğuralım çünkü bu sevap .
findiginannesi_ MaKBiLe__KrAL_35 Günahsa bize günah onlara ne mesela hayatlarında 1 kere bile benim ne yaşadığımın nasıl bi psikolojiyle savaştığınımı kimse bilemez kimse de boka sokar gibi burnunu sokmasın .keşke biraz daha erken yaşlarda yapsalardı şu tüp bağlatma işini
MaKBiLe__KrAL_35 Duru07 aynen herşeye yorum yapıyorlar… Şuan hastenedeyiz oğlum hasta emzikli bebeğim kızım vardı mecbur çocuğun yanında kalmak zorundayım emzikli bebeğim de sadece emiyordu yemek yemiyordu ilk zaman bi akrabaya emzirmeye götürmek zorunda kaldılar hemen yine yorum yapmışlar işte başkasına emzirtmek iyi değil o emziren kadının da oğlu var işte ilerde ya birbirlerini severlerse işte onun anneannesi kanser ya hastalık bulaşırsa bilmem ne🤦 bu insanlar neden bu kadar cahil anlamıyor ya
MaKBiLe__KrAL_35 findiginannesi_ 1 kere bile benim ne yaşadığımın nasıl bi psikolojiyle savaştığınımı kimse bilemez Kesinlikle öyle… Laf olsun torba dolsun…. Şuan hastenedeyiz mesala oğlum hasta 1 yaşında emzikli kızım vardı bizi hasteneye yatırınca mecbur oğlanın başında kalmak zorundayım… Emzikli olan bebeğim sadece emiyordu… Ben bırakıp gelince hep meme istemiş yemek yememiş mecburen emziren bi akrabamız vardı ona götürmüşler ona da yorum yapmışlar hemen…yok neymiş efendim o emzirenin oğlu varmış da ya ilerde kızla oğlan birbirini severlerseymiş yok neymiş efendim o emzirenin annesi kansermiş ya hastalık bulaşırsaymış 🤦👺 insanlarımız neden herşeyi kötü tarafına çekiyor ki….
dzba Bende 10 ay önce bağlattım kapalı ameliyat yapıyorlar gayet rahat geçti sıkıntı yapma bence istiyorsan hemen ol, bende şöyle bi sıkıntı oldu ameliyattan önce hamile kalmışım şuan bebeğim 31 günlük ☺️