CeyDQ bende sağmıyordum emzirirken diğer göğsümden akan sütleri depoluyordum öyle dolaba atıyordum öyle öyle 2 litre süt oldu ama gel gör içmiyor mama kullanmıyoruz gün içinde biriken sütleri gece versem olur ama şey diyorlar gündüz sütünü gece vermeyin e öyle olursa ne zaman vercem neyse sabah taze taze vereyim silikonuda bıraktık biberondan uzaklaştırmak istiyorum ama sütlerim hep ziyan oluyor valla üzüldüm