ahlelele_ahlelas ikiprensannesi_ malesef geri çekilme bir korunma yöntemi değil. Doktorunuzla görüşün bence size en uygun olan yöntemi birlikte kararlaştırabilirsiniz. Geri çekilmede ne kadar dikkat edersen et hamile kalma ihtimalin çok yüksek.
acemiannegeldi ikiprensannesi_ Kız ne güzel adet olmamışsın 40ım bittiği ertesigün adet oldum kafayı yicektim 😂 millete bakıyorum 5 ay 10 ay sonra oldum diyor ben şak afedersnz b.k var gibi oldum pede de para verilmez bu devirde Valla şaka gibiyim 😂😂
Minel-inannesi ikiprensannesi_ emziriyosan cerazette kullanmaya basla doktorun onerdiyse. Kizim 15aya geliyo hic adet olmadim😁
queen_bee ikiprensannesi_ 3 aylık iğneyi doğumdan 40 gün sonra yaptırabilirsiniz. Aylık iğne var, o olmuyor emzirirken. Ben doktor tavsiyesiyle 40 gün sonra iğne oldum
Minel-inannesi ikiprensannesi_ benim 40imin icindeykende oyle pek dolu dolu kanamam olmamisti 40im cikinca doktora kontrole gittim 41.gun icmeye basladim hic ne lekelenme ne adet bu zamana kadar olmadi🤌
Minel-inannesi ikiprensannesi_ doktorunuz onerdiyse alabilirsiniz tabiki ama bunyeden bunyeye farkediyo. Burda kac tane hap icip sürekli adet goren lekelenme yasayanda var, yorumlarda denk geliyor.
queen_bee ikiprensannesi_ evet yaptırabilirsiniz. Bana doktor doğumdan 40 gün sonra, spıral yada 3 aylık iğne dedi ben iğneyi tercih ettim