ikiprensannesi_ Kirkimdan sonra adet olmadım daha adet olmak istemiyorum 😂 ama hamile kalmakta istemiyorum 🙄 bebeğim 2 aylık
mormilena ikiprensannesi_ 🤣insaAllah isteğiniz gerceklesir 🌺ben 6.ayda adet oldum.moralim o kadar bozuktu ki alışmıştım sancısız güzel günlere .🤣
Elfgrn ikiprensannesi_ 10 ayım bitti hala olmadım hem güzel birşey hemde riskli yine insan olsam diye bakıyor rahatlamak istiyor.
mormilena ikiprensannesi_ bilmiyorum ya .herkes diyordu anne ne kadar adet görmese kızda öyle olur fln annem 1 doğumdan sonra bir buçuk yıl adet görmemiş bende havaya geldim.6.ayin sonunda sancım vardı yok be dedim akşama sıcak su torbalari top tüfek bağırış cagiris🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
tultanhanim mormilena 4 kızız ben doğumdan 4 ay sonra gördüm ablam 2 yıl sonra 🤣🤣 annem genelde 1 yılı geçiyordu diyor 🙄
ikiprensannesi_ Daveleb ben ilk doğumumda kırkımdan hemen sonra adet oldum 😂 ikincidede kirkimin sonunda oldum daha olmadım😂
ahlelele_ahlelas ikiprensannesi_ adet olmuyor olmanız hamile kalamayacağınız anlamına gelmiyor. Hamile kalmak istemiyorsanız korunun.
ahlelele_ahlelas ikiprensannesi_ malesef geri çekilme bir korunma yöntemi değil. Doktorunuzla görüşün bence size en uygun olan yöntemi birlikte kararlaştırabilirsiniz. Geri çekilmede ne kadar dikkat edersen et hamile kalma ihtimalin çok yüksek.
ozlemtuncay46 Bende 4ay olacak olmuyorum ama olmak istiyorum çok aşırı şişim adet olsam düzelecek gibi hissediyorum