Kokoshbaby
Bugune kadar beni hiç sevmedi.İstemedi .Hep hor görüp ayrımcılık yaptı.İcten içten hep kızıyordum ona benı ıstemedıgı için )
7 yıl önce kaybettim babamı aynısını yaşadım. Çok zor ne kadr sevmesemde ‘baba’ kelimesi anlamını hiçbizaman anlayamıycam galiba hep yarım hep eksik…
Başın saolsun 🌿