sema_068 tumbito hangi markayı aldınız peki? Bizimde süt alerjimiz var demir takviyesi başlamamız lazım da
tumbito sema_068 eczacınız daha sağlıklı bilgi verebilir bu konuda aslında. Ben bilirkişi değilim fakat araştırıp ocean microfer almıştım. Sorun yaşamadık hiç
sema_068 tumbito ben onun d vitaminini aldım. Biz de tepki gösterdi. Bestironun içeriğini temiz buldum eczaneye de soracağım yine ama belki başka memnun olunan markalar varsa onları da danışayım diye sordum
Meliha17 sema_068 sema_068 alerji sürecimizi öğrendiğimizde doktorumuz probiyotik olarak biogaia önermişti gaz için bizim için çözüm oldu fakat gaz ilaçları her çocuğa iyi gelmiyor mesela ben nurse harveyden asla memnun kalmamıştım çocuğu resmen daha da çıldırtmıştı
Arlmtl AdileElida Bizim de aynıydı süt ve süt ürünleri çoklu besin alerjisi çıktı çocuk doktorları anlamıyor çocuk 2 ay perişan oldu gaz kolik dediler sonra gastroentoloji doktoruna gittik anında sorunumuzu anladı çözdü alerji de reflü yapıyor
sema_068 Arlmtl bizde de aynı durum vardı. Çocuk kendni mide içeriği ağzına geldikçe geriyordu gaz dediler hep. Halbuki reflüden oluyormuş. Tıbbi mama kullanıyoruz bizde. Sizin problemler geçti mi peki nasıl bir tedavi verdi? Biz gastrobaby şurup kullandık fayda etmedik. Şimdi motis ve gaviscon infant kullanıyoruz
Durubusra5 Merhaba, 4.ayda sidefer damlaya bizde başladık hergun kusma durumu oluyordu en son cildi kızardı ve egzama oldu. Damlayı bıraktık geçti çok şükür. 2 gündür ocean kullanıyoruz inşallah sorun olmaz
Arlmtl sema_068 bizde Motis ve gastrobusbaby kullanıyoruz 3 haftadır baya toparladı kusmaları kesildi çok nadir oluyor oda normal bence geri atmaları kıvranmaları geçti mama yerken ki
sema_068 Arlmtl Allah Allah bize neden fayda etmiyor acaba ya. Gastrobaby verince daha çok kusuyo bizimki. Günde 3 kere veriyorum ben ikisini de sizde mi öyle yapıyorsunuz
sema_068 Arlmtl gece falan o kadar tıkanıyor ki bizim ki 20 dk kucağımda dik tutup öyle yatırıyorum. Karnı şişip sertleşiyor bildiğiniz yani hazımsızlık yaşıyor. Aylarca kullandık. İlacı verince anlık rahatlıyor o kadar diğer öğünlerde yine aynı
Fatmasalan fatosarsal laktoz int.da diyet yapıyor musunuz bı arkadasimin bebeğinde de var o yüzden sordum
Arlmtl sema_068 Bizimki onu içmedi kusmuştu tam hidrolize değilmiş yarı hidrolize mama neocate kullanıyoruz o iyi geldi bize de tam hidrolize
Fatmasalan fatosarsal arkadaşım yapmıyor ama relaktaz damla kullanıyor bebeği zayıf kalmış ama doktoru ek gıdaya hecene kadar idare et demiş
fatosarsal Fatmasalan bizde tek başına relaktaz işe yaramadı 2 şişe bitirdik. Bence kesin çözüm diyet. Evet alerji kilo alımını zorlaştırıyor maalesef
Fatmasalan fatosarsal anladım canm benim bebeğimde de süt ürünleri alerjisi vardı geçti çok şükür rabbim tez vakitte sizinkini geçirsin zor süreçler
sema_068 Arlmtl o bizi kabız yaptı ben doktora da sordum da o tam hidrolize dedi. Aynı aminoasit bazlı olduğunu söyledi. Evolvia da soya var mesela o bizde tepkiye neden oldu. Bebelac tam hidrolize değilmiş