Kızlar oğlumda laktoz intoleransı var baya düzelmişti 4.ay kontrolünde doktorumuzun önerisiyle sidefer kan damlasına başladık. Damlayı vermeye başladığımdan beridir aşırı kusuyor çok gazlı ve huzursuz. Bugün içeriğine baktım süt aroması yazıyor. Sizce ondan mı olmuştur alerjisi olup sidefer kullanan var mı aranızda?