Duyulurum bebitonunannesi_ hahah yaa atın gitsin yukarda da yazmıştım ☺️ başka zarar vermeden kurtulun ondan 🫂
Deletedmom_106 bebitonunannesi_ ay inanmıyorum 🤦🏻♀️ resmen sana iş çıkardık . Yakın olsak yardıma gelirdim kolay gelsin bacı 🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️
Tombikdonerartikcokpahali bebitonunannesi_ gülsem mi ağlasam mı halinize bilemedim 🤣 ama en çok bana 5 kg şeker çöpe gitti o koyardı 🥺
queenmom_ bebitonunannesi_ at gitsin yok çok beğeniyorum dersen akvaryum için şeffaf silikon al çatlağı kapat onla sızdırmaz
aptallarsizi bebitonunannesi_ ayy çöpe atılmaz sıvı değilde katı şeyler koyun şeker olur baklagil olur meyve olur