bebitonunannesi_ Cam fanusum altında çizik gibi bir çatlaktan dolayı sızıtıyor sadece bikaç kere kullandım napcam 😢😟kıaymıyorum atmaya
Deletedmom_106 bebitonunannesi_ kahve yanı çikolatalarınızı falan koyun . Sıvı olmayan dökülmeyecek her şey koyulabilir
Duyulurum bebitonunannesi_ başka şekilde değerlendirmeyi düşünmüyorsanız atın gitsin, kullanılmayacaksa bir eşyanın ömrü bittiyse atmak en iyisi.
bebitonunannesi_ Deletedmom_106 çikolata koymak için çok büyük ve kaba.Başka napabilirim diye düşünüyorum
Deletedmom_106 bebitonunannesi_ resimde çok büyük görünmüyordu ondan öyle dedim . Bilemedim atmayın kaldırın bi yere illaki değerledirecek bisey çıkar
bebitonunannesi_ Duygusaljelibon_ çok matıklı ,küp seker kullanmıyoruz toz şeker koyarım ,tesekkürler
bebitonunannesi_ Duyulurum Deletedmom_106 @Duygusaljelibon_ bakın, şeker koydum yerlestirim derken altı düştü😞
Deletedmom_106 bebitonunannesi_ ay inanmıyorum 🤦🏻♀️ resmen sana iş çıkardık . Yakın olsak yardıma gelirdim kolay gelsin bacı 🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️
bebitonunannesi_ Duyulurum kapağını ve altını atmaya kıyamıyorum napim.5 kilo şeker gitti ona yanıyorum😂
BENOYLEUYGUNGORDUMM bebitonunannesi_ çatlamış kırılabilir durup dururken bile çocuklarınız vardır Allah korusun bi yerlerini kesebilir. Hem evde böyle çatlak şeyler bulundurmak iyi bişey değil diye biliyorum atın gitsin
Duyulurum bebitonunannesi_ hahah yaa atın gitsin yukarda da yazmıştım ☺️ başka zarar vermeden kurtulun ondan 🫂
Tombikdonerartikcokpahali bebitonunannesi_ gülsem mi ağlasam mı halinize bilemedim 🤣 ama en çok bana 5 kg şeker çöpe gitti o koyardı 🥺
dilay06 bebitonunannesi_ ters çevirip kapaklı yeri aşağı gelecek şekilde gece lambası gibi bir şey yapılabilir