gzmm4738485 aynen öyle ama geçecek 9 aylık oldu suan çok rahatladım eskıye bakıyorum vay be dıyorum 😄 söyle yap gece yanında uyut güvenli bağlanmayı dene ben öylede yaptım yanımda uyuttum uyandığında hemen almadım kucağıma burdayım kızım dıyerek sırtını sıvazladım geri uyudu çünkü her ıhhıı dedıgınde alıyordum kucağıma artık gunduzlerı sarhos gıbiydim 😀 alma kucağına piş piş yap uyusun aldıkça alışıyor her uyandığında destek bekliyor senden