Catlakbiranne gzmm4738485 Çay kaşığıyla hafif dişlerine vurun Ses geliyorsa diş çıkmış demektir Çıkmış gözüküyor fotoğrafta
mavisimbebek33 gzmm4738485 aa yemin ederim bu aynı biz. Tıpkı iki tane beyazlaşmış damağı ve damaklarının üstü nokta nokta beyaz şeyler var minik. Eli devamlı ağzında çok salya akıtıyordu ama eskisi gibi akıtmıyor. Huysuzlugu pek yok ama bilemedim ki acaba diş mi gelecek
gzmm4738485 Catlakbiranne ay anlayamadım ki ya altta beyazlıklar var eli sürekli ağzında ve huysuz salyası da var
mavisimbebek33 gzmm4738485 bizde huysuzluk ve uyku sorunu yok şimdilik. Gerçi gündüzleri zaten az uyuyan bir bebek ama
mavisimbebek33 gzmm4738485 4 ay 10 günlük. Bizim bebek yaklaşık 20 gündür böyle alt damağı. Ve yanlarda bir yerde de alt damağı sismis
gzmm4738485 lahmacunayran48 böyle olduktan kaç gün sonra çıkar acaba ya hiç uyumuyor hiç yani gece 10 kere kalkıyor 1 kere kalkan bebeğim
lahmacunayran48 gzmm4738485 valla 2 ayda çıktı hemen çıkmıyor elıne tarçın çubuğu ver onu ısırsın rahatlatıyor .yada soğuk salatalık ver ben öyle yapıyordum uyumadan önce kesınlıkle tarçın çubuğunu öneririm çok ıyı geliyor ama geçecek sakin kal atak haftasındamı baktın mı oda uyku gerılemesı yapıyor
Shnrabia gzmm4738485 benimde öyle son 1 aydır gecede 3 kere kalkan bebeğim en az bi 7-8 defa kalkıyor ağlayarak uyanıyor bazen uyku düzeni tamamen bozuldu dişle mi ilgilidir bilmiyorum
[silindi] gzmm4738485 sislik beyazlik bide cizgi gibi yarilma varsa dis geliyo demektir ama dumduzse vakti vardir daha muhtemelen 4 aylik oldugunuz icin atak donemindesiniz
mavisimbebek33 [silindi] bizde de alt damağında çizgi gibi yarılma var dış mi gelecek. Ama hiçbir huysuzlugu boş yere ağlaması yada uyku sorunu yok Sadece salya damakta beyazlık.damagin üstünde yarılma gibi ince çizgi, alt yan damağında da şişlik var.
[silindi] gzmm4738485 ozaman en zor gecen atak donemlerinden biri 4. Ay dir muhtemelen onu yasiyorsunuz huzursuzlugunun sebebi odur