Xcbaby yaaa ne kadar tatlısn maşllah bol bol emsın kuzucgun şifa olsn bol sütlerın olsn.🥲 benım bı arkadasm yaptı bu dediğimi acıo emzıremıom mamaya başlıcam dedı başlama gecıcek desemde başladı sütüm az felan dedı.zorlayamazsn ınsanları bazen.herkesın kendı tercıhı ama pişman olan var keske emzırseydım dıyen.
Mesela ozellıkle erkek cocuk neden?
Anne sütünde agrı kesıcı antıbıyotık ozelliği vardır.
Hasta vs olunca hemen antıkor uretır anne goğsu ve bebek onu emerek alır
Rabbımın mucızesi işte değilmi🥹🤷🏼♀️
Ve bırde neden erkek dedim ayırmak ıcn değil yanlş anlamayın kız bebıslerımz ıcnde tabıkı cok onemli ama kızlarımzda sünnet durumu yok erkek dememın sebebı buydu bır nebzede🥰
Oğlum sünnet oldu 3 aylıkken dehşet acısı oldugunun farkındaydım o sırada hıssettıkce emzırdım emdıkce ağrısı düştü rahatladı.
Ve inanılmaz hızlı ıyıleşti 24 saatte toparladı.
1 haftada tamamen kapandı yara. İnanılmaz değilmi?
🤍✨ rabbım ne guzel yaratıyor elhamdulillah😍
Diş donemlerınde kız ve erkek bebeklerımızde kemık gelısımınde de oldukca onemlı.
Diş donemınde de ağrı kesıcı ozelliği var
Ufak ısırmalar olabılıyor bu donemde.
(Bı anda bağırmak onları korkutuo ve dakıkalarca ağlamasına meme reddı yapmasına sebep oyuzden memeden cekıp hayır dıyıp kararlı hafıf kızarak goz teması kurun bıraz anlıcak devam ederse 2-3 dk meme vermeyın hayır dıyıp kızın hafıf tonda korkutmadan. Isırdıgu zmaanlar vermeyınkı ısırmaması gerektiğini anlasın😍 bı kaç dk sonra verın yıne)
Her dönemi zor olsada annelıgın gerıye donup baktıgımda cok tatlı anılar olarak kalıyorlar💜🤱🏼🥹