Xcbaby Bugun ilk defa kullandim su giyilebilenlerden aldim ama merak ediyorum hepsi mi can yakiyor acayip canm yandi gogus uclarimi vakumladi resmen sizin de caniniz yaniyor mu sut sagarken?
Emineec Xcbaby sürekli kremlemenız lazım kiwi marka kullanmıştım elektrıklı olanlar daha güçlü cektıklerı ıcın uc kısmını acıtıyorlar hep krem sürüp göğüs pedi kullanın ıyılesıyor öyle hemen ben öyle yapıyordum
3kedili2bebekli Xcbaby bende giyilebilir kullanıyorum en az acıtan onlar bence her çeşit makina var bende denedim önce en düşük ayardan başlayın masajla başlayın 2 dakika her gün yavaş yavaş arttırırsınız zamanla alışacaksınız
rabis004 Xcbaby Ben kullana kullana göğüs ucum alışmıştı ağrı yapıyordu tabi zamanla ağrısını duymuyordum cnm
NewMomm1 churchil acuradan memnun musunuz kiwi almıştım onu kullanıyorum ama acura almayı düşünüyorum
NewMomm1 Xcbaby sağdıkça o acı hafifliyor benimde böyle kiwi elektirikli almıştım düzenli sağdığımda can yakmıyor ama geçiştirdiğim zamanlar çok can yakıyo
churchil NewMomm1 çok kullanmıyorum açıkçası nadir kullanıyorum. İkiliyken emiş gücü azalıyomuş bek tekli kullanıyorum işimi görüyo sadece şarjı çabuk bitiyo. Yarım saat sağımda bitiyo nerdeyse
sdslnby Xcbaby benim göğsümün birinde yara var ona rağmen acımıyo göğüs ucunuz vakum esnasında kenara sürtüyo olabilir mi, tam oturtuyo musunuz
3kedili2bebekli Xcbaby aparatları yanlış takmış olabilir misiniz ben öyle yapmıştım fotoğraf atar mısınız
NewMomm1 churchil göğüs boşalmıyor tıkanıklık oluyo bu yüzden canınız acıyo sık sağınca geçer o acı ben iki gün sağ göğsümü az sağmışım, acıdan can çekişiyorum sağarken şu an😂
Xcbaby NewMomm1 6 7 de cok degil mi ya sut hic bitmez ki zaten biyandan üretiyor kanallar hic bosalmaz zaten o