Dilara9406 uyku bozukluğu tam da bu yüzden gece emzirmekten kaynaklaniyor canım ikisi birbirinden bağımsız gibi anladınız galiba “emmesinde sorun yok” demişsiniz ama gece beslenmeyi kesersen daha uzun uyuduğunu göreceksin ki 19 ay gece emmesi için çok geç bir ay , hiç gerek yok şu an da kocaman olmuş artık canım rahatin için ve onun gelişimi için sunan da gece içeceği sütten daha çok uykuya ihtiyacı var .