Merhaba kızlar ben evleneli 5 sene oluyor 8 ay kocamla ilişkiye giremedim psikolojik mis doktora gittik psikolağa vajinismus dedi yardımla onu aştık beraber olduk ama hala aciyacakmıs gibi oluyor kaçıyorum ilişkiden çünkü hiçbir şey hissetmiyorum kendimi çok kötü hissediyorum 🥴