Satranc ikisini de kullandım, dik süpürge diyorum.. robot için her yerin toplu olması lazım, çocuklu evde çok zor, çocuk kanepede bisküvi yiyor her yer kırıntı, robot çıkıp alamıyor, hem çok uzun sürüyor, hem de kendin süpürmen gibi olmuyor.. Dik süpürge çok kolaylık çocuk bir şey mi döktü hemen alıyorum günlük etrafı almak için kullanıyorum çok pratik oluyor..