Seymagirgin Satranc robot kullanıyorum keske dik alsaydım bence daha pratik robot mıy mıy birde okadar dip köşe giremiyoru sandalyeleri kaldır perdeyi kaldır külfet
Birkizannesi123 Satranc merhabalar benim normal supurgem var Samsung ama şuan robot istiyorum yani kendi gucumu kullanmak istemiyorum artık kızım zaten aşırı zor süpürtüyor robotta çok yavasmis ama alacağım inşallah Dyson a da çok kanım kayniyor 😂😂😂😂 gönül bu hepsini istiyor
_tuuggcce_ Satranc bende dik fantom süpürge var. Robot süpürge aldım, evde yatıyor resmen. Keşke kaliteli dik süpürge alsaymışım diyorum
Seymagirgin Satranc cok üşeniyor büyük süpürge calıstırıyorum inanki diyorum perde kaldır sandalyeleri elinle süpür yere koltukları süpür elinle sonra mıy mıy robotun basını bekle bu sırada bebekte robotla oynamak istiyor delirtici😀 dik süpürge mis en ufak döküntüde hemen cek nasipse bende alıcam dik süpürge
alparslan1_ Satranc benim evim o kadar küçük ki robot alsam gezineceği yer yok. Sizin eviniz de küçükse dik supurge daha mantıklı
Melek_aydn Robot süpürge bence geçen mutfakta yere birşeyler döküldü misafirimde gelecek açtım ben yemek yaparken o süpürdü 2 kere süpürttüm hatta paspasta attı ben işime devam ettim dik süpürge evet kolaylık ama sonuçta yine ben süpürüyorum 🤗
annediyebiri Satranc ikisinin yeri de ayrı bence ama kullananlardan duyuyorum robotu pek beğenmiyorlar
melera Satranc dik süpürge ilk etapta pratiklik açısından. Bir tercih yapılcaksa dik. Bende o yönde kullanacağım tercihimi.
1223121364321 Satranc canım kesinlikle dik supurge imkanın da varsa dyson çok memnunum. Robot at bekle yapsin yok bence çok sabır isteyen bir şey. Bir misafir gelse mesela cayi koyup su isinana kadar ben hemen her yere atıp kaldırıyorum yada eşim. Ee bekle robotu süpersin fln yok valla sabır isteyen bir eşya😄😄 gönül ister hepsi de olsun ama suanlik tercih etmek gerekirse bir tanesini kesinlikle di süpürge..
Dejajavu Dyson ım var , normal dik süpürgem var . Bide toz torbasız hortumlu süpürgem var bozulmuştu . hangisi derseniz toz torbasız hortumlu süpürge iyi markasından alın . Dyson dik süpürge yok yürüyenrobot hikaye
Sm1355 Satranc robot süpürgem vardı ben kullanışlı bulamadım açıkçası hediye gelmişti harita özelliği vs yoktu belkide ondan. Şimdi dyson aldım büyük kolaylık bence dik süpürge alın🌸
burcuo Satranc Bende ikisi de var, net dik süpürge daha çok işinize yarar. Ev düzeniniz nasıl bilmiyorum ama benim bazı odalarıma kullanamıyorum robotu. Küçük ve eşya çok, dolaşmaya yeri yok.
durker Satranc robotta var dik te benım gözlemim robot her halıyı iyi süpürmüyor mesela salonumdaki halıyı süpürüp ve salonum parke misafir çağırabilirim Ama mutfak taş zemin ve halımda zor bi Halı orayı iyi süpürmüyor kırıkları köşelere attırıyor Halınıza ve zemininize göre memnuniyetiniz değişebilir robotta he ama kolaylık mı kolaylık Dik süpürge markaya göre değişir kablolu süpürgemin çekemediğinini dik süpürgem çekiyor mesela