OgretmenimKukla sevo05 Aynen onun yüzünden panik atak oldum. Geliyor mu gelecek mi derken. Istanbulda bir odyolog çözüm bulmuş memnun kalan birisiyle konuştum. Bir fırsatım olsa orayı da denerim.
OgretmenimKukla sevo05 Yok ama dolgunluk oluyor. Bazen de soğuk demir değdirilmiş hissi oluyor kulağımda.
sevo05 OgretmenimKukla Bir şey bulunamaması çok kötü. Tabi inşallah bir şey yoktur da böyle yaşamakta zor.
sevo05 OgretmenimKukla Allah yardımcınız, yardımcımız olsun 🙏🏻 Bir çare ya da teşhis bulursanız yazın burdan
OgretmenimKukla sevo05 Bugün odyolog bir arkadaşım sebebi bulunamadıysa boyun kaynaklıdır. Fizik tedavi deneyin dedi. Boyun hareketlerini düzenli deneyeceğim siz de yapabilirsiniz. Bir de ağrı bandı vardı bende kulağımın arkasına yapıştıracağım. İnşallah işe yarar. Yine değişik bir bilgiye sahip olduğumda yazarım.
Duyulurum OgretmenimKukla çok geçmiş olsun, Allah şifa versin. Baş dönmesi dışında bağ ağrılarınız oluyor mu?
OgretmenimKukla Duyulurum Teşekkür ederim. Sağ olun. Oluyor. Önceden de agrirdi başım. Başı çok ağrıyan bir insanım zaten. Boynumdan geliyor.
Duyulurum OgretmenimKukla benim de son zamanlarda boynumdan gelen bir baş ağrım var, boyun tutulması gibi, başım dönüyor yer altımdan kayıyor, 45 dakika kadar gözüm bulanık görüyor ve ağrı geliyor. Bazen günlerce sürüyor hayatımı çok etkiledi bu durum
OgretmenimKukla Duyulurum Evet benim de öyle. Boynumda fıtık var zaten. Baskı yapıyor. Ağrılarım için magnezyum aldım. Bir şeyler deniyorum. İnşallah bir çözüm buluruz. Size de çok geçmiş olsun.
Kubraozkann96 OgretmenimKukla büyük ihtimalle vertigo Ben küçüklükten beri çekiyorum hayatından bi süre tuzu çıkart yada azalt bol bol muz tükket turşu kesinlikle ağzına sürme bence bi süre denemelisin birde başın döndüğü an gitmen gerekiyor acille anca ozaman göz bebeklerinden vertigo olduğu anlaşıyor atak gelemden gittiğin zaman teşhis koyamıyorlar çünkü vücut normalle dönüyor
OgretmenimKukla Kubraozkann96 Başım döndüğünde gittim sadece serum verdiler. Bi tanesi vertigo değil boyun kaynaklı dedi. Diğeri vertigo dedi. Vertigo diyen hoca manevra yaptı. İyileşirsin dedi. Gözlerim daha net girmeye başlamıştı. Sonra geri geldi. Doktor da tekrar oynamış olamaz psikolojik gibi duruyor dedi bu sefer. Anlayamıyorum ki sebebi kesin şu denilemiyor. Ankaradayım. Doktorun adı nedir acaba ?
Kubraozkann96 Boynun ağrıma sebebi de vertigodan kaynaklı bence vertigo atağı geçirdiği zaman dikkat et kulak arkasından boynuna doğru bi ağrı oluyor bence tuzu azaltıp denemelisiniz çok zor bi hastalık baş dönmesi mide bulantısı umarım bir an evvel iyileşirsin Ankara’daysan Hacettepe de bi doktor var gitmeni öneririm
Kubraozkann96 OgretmenimKukla banada aynı şekilde manavra yapıldı hiç bir etkisini görmedim bir kulağımda aniden vertigodan kaynaklı %90 işitme kaybı oldu hacettepede kortizon tedavisi oldum tedavi olduktan sonra baş dönem bir daha olmadı doktorum Taner Yılmazdı
Kubraozkann96 sevo05 444 4 444 Perşembe günleri randevu günü oluyor sabah 8 buçukdan itibaren ararsan alabilirsin -