Maka_Paka nasıl yani? Tadım yapilmadi ve alerjik reaksiyon gösterdi bir bebek. Kaşıntı, kızarıklık, kakada kan, kusma, ishal ya da Allah korusun anafilaksi… Ama neye alerjisi var bilinmiyor çünkü bugün sebze çorbası içmişti ilk defa. İçindeki sebzeye mi, tereyağındaki süte mi? Böyle şeyler yaşamamak için tadım önemli. Ama tabii yapılmak zorunda değil. Alerjik bebekler 5 aya kadar belli ediyorlar kendilerini, öyle bir bebekse zaten tadım mecburi.