Zahideee0742 benim oğlum da beş aylık, biz yerken istiyor ve hatta ağlıyor 😅 açıkçası ben de heves ediyorum ikinci bebeğim olduğu halde. Yine de bekleyeceğim. Çünkü destekli oturuyor ama mama sandalyesinde yeterince iyi oturamıyor öne doğru düşebilir vücudu. Ayrıca süreci biliyorum, böyle hevesli bile olsa yerken böyle olmuyor, 1 çay kaşığının yarısını bile yemek istemeyebiliyor, sonra ne pişirsem derdi başlıyor. O yüzden bekliyorum ☺️
Alerjisi yoksa yoğurt ile başlanabilir, böylelikle yemek istemediği sebze meyveler yogurtla daha kolay yenir.
Üç gün yoğurt
Sonra mevsim sebzeleri üçer gün.
Sonra meyveler yine üç gün hepsi.