haticedenizkahraman 3 aylık 60 cc içiyor doyunca itiyor emziriyorumda açken tutmuyor ama artık biberona alıştı ilk mama veriyorum sonra da emziriyorum degişiyor yani
tinna zeynepclk aynen mama 4 saatte bir. Anne sütü günde 12 defa en fazla böyle başladık halen düzenimiz devam. Rahat ediyo
tinna UyuyanGuzel bebeğe göre değişir benim düzenim oldu için maksimum 4 saat ki bebeğim 3 aylıkken uyandırmadım hiç uyanmasını bekledim.
Tansu15 zeynepclk bebeğin henüz çok küçük biberonla vermekten ziyade başka yöntemler denemeni tavsiye ederim. Minik bebişlerde biberon kaynaklı meme reddi çok oluyor (kendi kızımda dahil). Mama ve meme besledim ben ilk 6ay. Önce emzir sonrasında 30ml bir silme kaşık mama ver. Baktın bebeğin sakinledi uyuyor o zaman açlık olma ihtimali var. Ama gaz problemi de bebişleri uyutmaz ve emme refleksi oluşturur mmadan sonrada uyumuyorsa gazdan kaynaklı olabilir. O zaman fazla mama verme çünkü mama da gaz yapabilir. Sma optipro mu aldın comfort mu ?
UyuyanGuzel tinna ben de hiç uyandırmıyorum 3saatte bir uyanıyor 120ml veriyorum 2ay20 günlük 150 çok olur diye vermemiştim denesem acaba daha uzun uyur mu, çok olur diye vermedim o kadar, ama versem içecek gibi
mormilena zeynepclk benimki de ağlıyordu kuzenim sizin gibiydi bana dedi ki mama versen bak nasıl uyur aç çocuk dedi. Gerçekten. De açtı kurban olurum. Bir uyudu o zaman ağladim sütüm yetmiyor bebeğime yetemedim aç bıraktım diye. Ama ck şükür sütün tadına baktı en azından 😍
tinna UyuyanGuzel içiyorsa ver benimki yiyor veriyorum . Zaten 2 ay bitsin 150,180 arası gider o maşallah 🧿 Sağlık la büyüsün inşallah
tinna UyuyanGuzel çok uyumaz aksine güzel uyur büyüyo ay ay annesi yeni ay yeni uyku yani mama ölçüsü ataklar her ay bi gelşim
sibelkilic serendipty benm oglum 90 cc de bıle yarısını cıkarıyor kusa kusa acaba mamadan mı reflusumu var
zk1611 zeynepclk bence yeni başlayacağın için 30 cc ile başla baktın aranıyorsa hala 60 yaparsın benim bebeğimde 44 günlük ben ilk günden beri sma kullanıyorum memede alıyor ilk 30 la başladım kilo aldıkça arttırdım miktarı şimdi 90 cc veriyorum 120 de versem içer ama beklemedeyim daha bir haftaya falan 120 ye geçerim gibi
serendipty sibelkilic canım ben mama vermiyorum anne sütğ benim o yüzden belki. çümkü anne sütümün yoğunluğu az su gibi
sibelkilic serendipty ön sütü içiyordur o sıvı arka süt daha kıvalı yaglıdır bebek ona ulasamıyordur yeterı emmdıgı