Silaa66_ boş show yapıyorlar. Madem o kadar Atatürkçüsün madem türkçüsün madem Cumhuriyeti’in 100. Yıl maçını yapıyorsun. Gitmeyecektin!!!. Para için gidip cumhuriyet maçını orada yapacaklardı. Yazık çok yazık. Güzel ülkemde Ankara izmir İstanbul Konya vs. gibi kalabalık milliyetçi 82 şehrin varken sen elin Arabistanını seçersen olacak olan buydu.