[silindi] Silaa66_ kim onlar allah askina izinlerinemi kaldik biz onlarin mac iptal edilmis diyorlar insallah dogrudur
Silaa66_ biyiksiz_yorumcu kesinlikle elin arabistanına mı kaldık 100. Yılda din kardeşimiz diye kendilerini yırtanlar görsün
Aslicamm Orenda_ Ar.p yetkililer Atatürk tsortu, Atatürk posteri, yurtta sulh cihanda sulh pankarti ve istiklal marsina izin vermeyeceklerini acikladi
Dilararden Okunacakmış istiklal marşı ve saygı duruşu ile beraber. Türk bayrakları asılacak, bunlar yalan demişler. Nasıl da döndüler 🙈🙈
Silaa66_ Dilararden Atatürk yoksa bizde yokuz dediler pazarlık falan yok geri dönüyoruz açıklaması geldi
Barlas_mom Silaa66_ Arabistan iyi yaptı diyenler bile vardır içimizde eminim işte onlar vatan haini !!!
Oynakbalina Yüce liderimiz Gazi Mustafa Kemal Atatürk pazarlık konusu dahi olamaz , olmamalı. İnşallah iptal olur mac. Sehitlerimizede bayrağımıza da kurban olsun sürüleri.
Prensesannesii44 Oynakbalina ne işleri var Arap itlerinin topraklarında donsunler. Atatürk nasıl soktuysa bu Araplara zamanında acıları gecmemis
Oynakbalina Prensesannesii44 hahahaha az bile demis benim esimde delirdi evde. Bu sene iki sampiyon var takımlarımıza helal olsunn 💪
bmmomss Silaa66_ Bunun sorumlusu TFFdir. Türkiye kupası maçını Arabistan’a ne alaka veriyorsun ya ? Lig maçı olsa neyse TÜRKİYE KUPASI BU. Oyuncular o kadar gitmişken çıkılmalı bence bedelini onlar ödememeli. Ama yapılanda çok saygısızca.