imeaeb cok iyi anliyorum seni🤗
Benimde çevremde hiç ağlayan bebek yoktu oğlum hastaneden eve geldigimiz gibi bi başladı 4,5 ay susmadi desem yeridir🤭 gitmedigim doktor hastane kalmadi defalarca hastaneye acile gece yarilari koştum morarircasina ağlıyordu hatta içimde kalanda cok sey oldu yeni doğan çekimi yapamadim ve hatta kucagima alip hic sevemedim gözü açıkken hic resmi yok ilk 4 ay çünkü hep ağladı 😔 ama 4,5 aylikken birden emeklemeye başladı ve o aglamalar bıçak gibi kesildi sabret cok zor biliyorum ama sen ne yaparsan yap kolik bebege çare yok en fazla yapabilecegin ayaklarini karnını sicak tut ve bol bol gaz masaji yap bi nebze olsun rahatlayacaktir ve bu günlerin de gececegini unutma🌹