oglumubeklerken Off siz süpersiniz yaaa aynen öyle ayyyynen sarılık oldu benimki de uyuyordu sürekli ben de sanıyorum ki normali bu meğer çocuk uykuya yenik düşüyormuş neyse onu atlattık şimdi kolik derdi başladı uyuduğu zamanları özler oldum ben kolik bu heralde dediğimde aman saçmalama bir şeyi yok vs diyenler oldu sonra doktor teşhisinden sonra hak verdiler anca. Maşallah yattığı yerde uyuyan bebek halis mi süreci atlatan herkese anlatması, demesi kolay. En güzel zamanlarındasınız maşallah darısı başıma 🙏🙏