cocomela 4 yasinda kizim var kuloduna atletini hala utuluyorum gerci kendimin ve eşimin atletlerini de ütülerim. 2 aylik kizim var onun da herseyini ütülerim . Utu hem mikrobu kırar, hem eskiyi bile yeni yapar . 4 yaşında ki kızından kalma bir sürü eşya var 2 aylik kizim giyiyor daha 2 cocuk daha giyer yıka ütüle giydir. Külot degil ama atlet her daim görünün birsey eşim ve bende de üst değişirken yatarken olsun , oyle kiriş kiriş sevmiyorum ayrıca en güzelide ütülü eşyanın düzeni, çekmece yerleştirmesi, istifi cok daha güzel 🤗