cocomela Kızlar,bebeğinizin kıyafetlerini ütülüyormusunuz?şu ana kadar hep ütüledim ama ev işleri,yemek derken birde ütü olunca cok zorlanıyorum.siZde durum nasıl?
ikos58 cocomela 4 aylık oglum onceden coraplara kadar utuluyordum ama sımdı yetısemıyorum ıc zıbınlarını, dısarıda gıyecegı kıyAfetlerını bır de yenı aldıgım seylerı utuluyorum. Onun dısında artık ev kıyafetlerı pıjama onluk corap vs utulemıyorum
Rabisss cocomela kızımın ve babasının kıyafetlerinin ütüsü önemli 😂 yemeği geç yeriz , atıştırmalık yeriz ama ütü olmadan içim rahat etmiyo. Mikrobu kırılıyo diye düşünüyorum.
Gurbettebianne cocomela 9 aydır hep ütülüyorum canım , evet evde çok iş oluyor makesef bide minik minik cok zaman alıyor ama ütülüyorum 😊
Larenmerve Yapısmyacagını bilsem bezını bile utülerim😂😂😂herseyini ütülüyorum ve bence ütülenmeli yemegim geç olsun. Uşaşıgım kaldın cocugumdan knemli değil hiç birsey ve çalışıyorum hemde mesai saatlerim cok uzun ona ragmen ütüsüz asla 🙅🏼♀️
Sedaeva Valla helal olsun çorabına kadar ütüleyen annelerimize.ben yıkayıp asmaya zor vakit buluyorum.bebekleriniz çok uslu bol uyuyan bebekler herhalde
Rabisss Sedaeva günlük 2 uykusu var. Birnde babasının birinde kızımınkileri ütülüyorum. Yemeği yaprken mutfakta yanımda olduğu için sorun olmuyo. Ya da günlere yayıyorum. Dolabında düzenli görmek hoşuma gidiyo. Ama benim dolabımın yüzüne bakılcak yanı yok 😂
Aydiles Sedaeva yok usluda değil uykusu bol bi bebekte değil benimki, gece uykusuna geçince eşimi başına dikip kendimde dinleneceğim yere ütüsünü yapıyorum😀
deletedmom2200 Sedaeva valla bende okurken kendime kızdım ne güzel herkes layığını yapıyor diye ben de yıkayıp assam kurutsam hele birde güzel katlayıp dolaba yerleştirsem dünya benim oluyor zira bebiş maşallah ütü masasını kurmaya bile aman vermez 🤦♀️🤦♀️
Janss cocomela Özellikle kaka geçtiyse temas eden herşeyi çift yıkayıp , ütülüyorum . Vaktim oldukca kurutmadan alır almaz dolabına yerleştirmeden ütülemeye çalışıyorum .
Akin cocomela 5 aylik bebeğim dogdugundan beri utuluyorum bende evet zor oluyor gerçekten herşeye yetisemiyorum bnde
Zeykemk26 cocomela ne ütülemesi ay kesınlıkle durmadan kırlenıyor durmadan camasır zaten onların bırıkmrsını bıle bekleyemıyoruz kuru kuramaz yıne gıyıyor🙈 dogumdannonce utüledim sadece bıdaha yok🤣
Elamm Zeykemk26 aynen doğumdan önce ağız mendillerine kadar hepsini ütülemiştim ama şimdi kuruduğı gibi giydircek kıyafet arıyoruz ütüsüz giydirmem demiştim hepsi yalan oldu 😦😐😱
Aydiles cocomela hem kurutma kullanıyorum, sıcak mikrobunu kırsa bile herşeyini ütülüyorum 5 ay 9 gündür😀
Feri Aydiles oh maşallah ne güzel bütün tozunu da alır makina 👍 annemin de vardı ne güzel olurdu çamaşır çıkınca yumuşacık :) şimdi benim yerim yok onu koyacak.
Sedaeva Rabisss ne diyim helal olsun valla ben yapamıyorum.kızım sag olsun hiç bişey yaptırmıyo hatta yeri geliyo eşim işten 10 bck gibi geliyo o gelene kadar kahvaltı bile yapmamış oluyorum 🤨
ElisaBurcu Rabisss hahahhaha bende aynıyım yaa eşimin ve kızımın dolapları her zaman düzenlidir kendi dolabımın kapağını valla başkasının yanında açamam o derece 😁😁
Narin A dan z ye herşeyini ütülüyorum.Ama Bebeğimin artık gündüz uykuları yok olsada şekerleme tadında oluyor birikti şu an 2 leğen annemin ellerinden öpecek sanırım🙊
melissrn cocomela oğlum 7 aylık ütülüyorum kendimde ütüsüz hiçbişey giymem o yüzden çocuğuma da giydiremiyorum😬😁