Kizlar lütfen böyle hemen rahatlatan ne var ya. Kızımın kabızlığı hala gecmedi yemek yemeye başladı ama hala kabız. Yeme reddimiz var herşeyi yemiyor. Eczaneden dulcosoft aldirsam hemen işe yarar mı malum hemen randevu dusuremiykruz. Doktora gittik mamayı kestik o yüzden olduğunu düşündük ama hala aşırı ağlıyor yaparken. Kullandım kolayca yedirdim dediğiniz ne var. Lütfen es geçmeyin😪