noluyasanagenemiros arsentopik arsentopik yok bebeğiniz de belirtiler geriler. Biz evolvia kullanıyoruz ama asla yaramıyor. Mecbur olarak devam ediyoruz 🤷♀️ çünkü doktora dediğim de reflü ilacı falan diyor. Kilo almıyor artık yani karnı tok olsun diyorum 😢
arsentopik noluyasanagenemiros aptamili deneyin bi onun için faha olumlu konısmalar var gerçi ben denedim tadını dahi begenmedigi için devam edemedim
noluyasanagenemiros arsentopik o evolvia dan daha kötü kokuyor 🥶 ama ben içine monin vanilya şurubu kullanmıştım öyle içiyordu doktorumuz bunu raporladı aptamil çokta yanaşmadı 🤷♀️