Linaaa90 lohusaserbeti benim bir arkadaşım var 1 ay anne sütü aldı bebek sonra mama ile devam etti şimdi 2 yaşında kız maşallahı var hiç takmayın kafaya her bebek özeldir bizim 2. Ay kontrolde 57 cm 5.5 kg gelmişti her gün 20 gr alıyorsa en az yeterli demektir
lohusaserbeti Linaaa90 ben mamaya kendim başladım ama sütü de kesmedim yetersiz diye düşündüğümde mama verdim onun için gelişimi de geçen aya göre daha az olunca korktum biraz teşekkür ederim 🙏
lohusaserbeti bratzbaby bizim 1.ay kilosu boyu iyiydi. Sütüm de iyiydi. 2.ay stresten benim de sütüm çok azaldı ben kendi kafama göre mamayla destekledim doktora soramadım daha kontrole de gidemedik o yüzden biraz endişelendim normal sınırlarda mı değil mi diye teşekkür ederim 🙏
bratzbaby lohusaserbeti ben mama veriyorum sütüm gitti diye çok üzülmüştüm de şimdi hiç takmıyorum tamam anne sütü tabii ki çok sağlıklı ama yapacak birşey yok iyi ki mamalar var öyle de büyüyorlar böyle de ben de mama ile büyümüşüm kolay kolay hasta olmam acıya da çok dirençli bi tipimdir hiiiiç kafana takma 💙
lohusaserbeti bratzbaby ben de hiç süt almamışım hep mama vermişler ama. 1ay kontrolde sıkntı olmayınca mamayı doktora sormamıştım. 40ım çıktıktan sonra birdenbire sütüm çok azaldı. Ben de kafama göre takviye yaptım onun için endişelendim aslında yeterli verebildimmi yoksa az mı geldi diye kontrolümüz 5 ocakta gidince doktorumuzla görüşücem tekrar çok teşekkür ederim 🙏
tss Bugün 2 aylık kontrolüne gittik kilo alımı az dedi 4 kg doğmuştu 2 ayda 1 kg almış mamayı doğru düzgün içmiyor sütüm de az geliyor:(
noluyasanagenemiros arsentopik döküntü yoktı ama popoda kızarıklık yapıyordur sivilce de arada oluyor
arsentopik noluyasanagenemiros biz test verdık oda 10 gün sonra çıkıcak sonucu ama sanki bem diyete başladığımdan beri az biraz azalma var deride
gap Benimde bebeğim 63 günlük aşıya götürduk 3 gün önce kilosu 5 boyuda 57 cm. Hep bı doymuyor mu acaba hissi beni mahvediyor o yüzden ek olarak mama vermek istiyorum ama memeyid reddeder mi çok korkuyorum o yüzden ne yapmam gerekiyor bilgili anneler
noluyasanagenemiros arsentopik ben artık emzirmiyorum emzirmeyi bıraktım çünkü meme reddi yaşadım 5 ay savaş verdim 5. Ayında bıraktım şimdi sadece mama + ek gıda gidiyoruz ek gıda da tadımlık işte siz diyet yaptıkça geriler zaten