Maco_44 baş ağrısı ve yorgunluk ama oglusumdan dolayı hasta değilim sanırım 😂 bugün ıslak dilimle açmadım günümü 😂 ama daha bişe yemedimm tek başıma kahvaltı yapmayı sevmiyorum üşeniyorum yaa eşim gelir işten 2 3 gibi o zamana kadar ağzıma bir iki bişe atarsam atarim sağlıklı sağlıksız bakacagiiiz 😂😂 geçmiş olsun