Maco_44 kız ben gece gördüm ya bu mesajı 😂😂 yeni yılın ilk gününde öğlene kadar uyumusuz😂 sonra ani bir planla apar topar evden çıktık gezmeye. E haliyle bizim kahvaltı simit poğaça 😂 e akşamda evde yemek yok tabi bizim akşam yemeği de dışarda döner oldu mu 😂 yine bende icraat yok 😂 afiyet olsun 😚