Dilruba_1
Yok otizm yok dikkat eksikliği var zekası falan yaşıtlarıyla uyumludur, iletisimi de çok iyidir.
Otizm hemen teşhis edilecek bir durum değil mesela sarılmayı seviyormuş çocuk olabilir bunu normal çocuklarda sever aç doktorun gördüğü önemli bir sorun vardır göz teması kurmama bunlardan en önemlisi mesela