Anakucağında uyurdu onda bile sallardım kolikti zor bi dönemdi 8 aylık oldu ayakta salladım 14 aylığa kadar 45 dakika uyur uyanır dı hep mızmızdı gerçi hala mızmız bir gece babası uyutmaya çalıştı sallıyordu uyumadı 1 saat geçti uyumadı 2 saat derken yanıma yattı elini yüzüme koydu uyuyakaldı gündüzleri de salla bırak yaptım daha sonra kitap okudum hep gece oldu dedim aydedeye el salladık yattık her gün aynı rutini yaptım alıştı şimdi 2.5 yaşında yatır çık yapıyorum yani keşke biri de bana bunu söyleseydi destek oldaydı tek destek eşimdi ilk çocuğumuz cahillik işte çocuk sallanmadan uyumaz dediler uyurmuş meğer. 😒